logo_tkomp
Seminarium dotyczące procesów w organizacji

Proces współpracy z klientem – pod takim szyldem w dniach 24-25 października poznański Hotel Topaz będzie gościł specjalistów ds. jakości.


Spotkanie organizuje Zarząd Klubu POLSKIE FORUM ISO 9000 wraz z Sekcją Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Jego celem jest podniesienie wiedzy uczestników szkolenia w zakresie doskonalenia procesów realizowanych w systemach zarządzania, a przede wszystkim procesu współpracy z klientem.


Członków Klubu PF ISO 9000 obowiązują opłaty preferencyjne. Szczegółowe informacje dotyczące zgłaszania uczestnictwa w seminarium, uzyskają Państwo pod adresem mailowym Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. oraz pod numerem telefonu 22 46 45 503.


Niezbędnym narzędziem w procesie kontaktu z klientem jest efektywny system CRM. Sprawdź oferowany przez nas moduł NND Dynamic, pozwalający na tworzenie oprogramowania, dostosowanego ściśle do potrzeb organizacji.

 

Klienci:

Nagrody:

nagrody