Wspomaganie ISO 9001:2015

  • Ile czasu zajmuje utrzymanie systemu zarządzania jakością?
    Ile kosztowały straty wynikające z nieefektywnego zarządzania?
    Czy jesteś przygotowany na zmiany wynikające z wdrożenia nowego standardu ISO 9001:2015?
Ulotka do pobrania

Cel zakupu

System NND Integrumto zaawansowane narzędzie wspomagające pracę osób zajmujących się utrzymaniem systemu zarządzania jakością, środowiskiem, BHP, bezpieczeństwa informacji i różnymi normami branżowymi w firmie. Program jest pomocny przy wdrażaniu i utrzymywaniu systemu zgodnego ze standardem ISO 9001:2015. Jego główną ideą jest posiadanie jednego spójnego narzędzia wspomagającego zarządzanie systemem jakości w firmie w wielu zakresach.

Korzyści

Wszystko zaczyna się od klarownego opisu celów, procesów oraz powiązanych z nimi dokumentów oraz ich skutecznej publikacji tak,aby każdy pracownik był z nimi zapoznany i znał swoją rolę w firmie, a także był niezwłocznie informowany o zmianach zachodzących w danych procesach czy dokumentach. Poprzez czytelną prezentację mierników kadra zarządzająca ma szybki dostęp do bieżących zestawień danych z różnych procesów. Zarządzanie audytami i profesjonalna analiza danych skutecznie doskonali organizację. Zarządzanie niezgodnościami i działaniami przekłada się na większą skuteczność.

Narzędzie posiada wiele funkcjonalności:

MAPOWANIE PROCESÓW

  • System zarządzania w ujęciu procesowym: mapowanie i opis procesów, role odpowiedzialności i uprawnienia
  • Wielopoziomowe procesy – od głównych poprzez podprocesy, aż do pojedynczych działań i czynności
  • Procesy opisane za pomocą specjalnie utworzonej w tym celu karty gdzie można określić takie dane jak: dane wejściowe i wyjściowe, zasoby, uczestnicy, dokumenty itd.

ZARZĄDZANIE RYZYKIEM

  • Definiowanie ryzyk i szans na poziomie całej organizacji jak i poszczególnych procesów czy celów, zarządzanie nimi
  • Wielokrotne szacowanie ryzyka przez uprawnione do tego osoy
  • Zarządzanie działaniami doskonalącymi mającymi na celu zmniejszenie powstałego ryzyka

NADZÓR NAD UDOKUMENTOWANĄ INFORMACJĄ

  • Rejestracja wielu rodzajów i typów dokumentów w systemie (procedury, polityki, instrukcje, formularze, dokumentacja produkcyjna, technologiczna itd.)

  • Definiowanie praw dostępu do poszczególnych dokumentów na różnych poziomach (przegląd, używanie, opiniowanie, zatwierdzanie, modyfikacja)

  • Automatyczna dystrybucja dokumentów na podstawie przydzielonych uprawnień w odpowiednim czasie do odpowiednich osób

  • Kontrola nad wersjami dokumentu

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI

  • Prowadzenie elektronicznej ewidencji i zarządzanie bazą dostawców
  • Przeprowadzanie wielostopniowej i wielowątkowej (jakościowa, ilościowa, porównawcza pod kątem asortymentu) oceny dostawcy oraz każdej dostawy
  • Automatycznie tworzące się rankingi (aktualizująca się lista kwalifikowanych dostawców)
  • Przejrzysta prezentacja danych powstałych w wyniku oceny dostawców lub poszczególnych dostaw

MIERNIKI

  • Definiowanie mierników wraz z określeniem kryteriów oceny danego miernika
  • Graficzna prezentacja danych (w tym także historycznych) związanych z poszczególnymi miernikami
  • Tworzenie ekranów kontrolnych pokazujących wybrane mierniki i ich monitorowanie

NARZĘDZIA KONTROLNO-POMIAROWE

  • Elektroniczna baza narzędzi kontrolno-pomiarowych
  • Odnotowywanie wielu form nadzoru takich jak np. legalizacje, wzorcowania, przeglądy itd.
  • Automatyczne powiadamianie zainteresowanych osób o zbliżającym się terminie kolejnych sprawdzeń, legalizacji, wzorcowania itd.

AUDYTY WEWNĘTRZNE

  • Automatyzacja tworzenia harmonogramu audytów
  • Wykorzystanie bazy wiedzy z obszarów systemu (cel, obszar, udokumentowane informacje, pytania, wcześniejsze niezgodności, skuteczność działań)
  • Przeprowadzanie audytu, odnotowywanie odpowiedzi, dowodów i wniosków z audytu w formie elektronicznej

PRZEGLĄD ZARZĄDZANIA

  • Prezentacja wskaźników związanych z poszczególnymi procesami w organizacji
  • Ułatwienie w przygotowaniu danych na przegląd
  • Odnotowywanie sprawozdań z kolejnych przeglądów

NIEZGODNOŚCI I DZIAŁANIA

  • Rejestracja niezgodności, spostrzeżeń, reklamacji, incydentów
  • Planowanie ścieżek realizacji działań (np. korekcyjnych, korygujących, zapobiegawczych czy doskonalących)
  • Automatyczne powiadamianie zainteresowanych osób o potrzebie wykonania czynności oraz o spóźnieniu